• Gratis verzending vanaf € 80,-
  • Makkelijk retourneren
Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL geeft voor levering naar België 1 à 2 dagen aan. Onze ervaring leert dat in de meeste gevallen de volgende dag al wordt bezorgd.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten België

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 5,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 80,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Terugbetalingen

< terug naar Betalen

Wanneer je een bestelling retour stuurt of annuleert, dan maken we natuurlijk het aankoopbedrag terug over.

Bij een retour wordt na ontvangst van het pakket het aankoopbedrag van het geretourneerde product binnen 10 werkdagen terug overgemaakt. Maak je gebruik van de retourservice dan wordt € 5,95 ingehouden van dit aankoopbedrag. Maak je geen gebruik van de retourservice en stuur je de volledige bestelling retour dan ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten voor het heen sturen, retour.

Is het totaalbedrag van jouw bestelling boven de € 80,00 dan heb je geen verzendkosten voor het heensturen betaald. Retourneer je een deel van deze bestelling en komt hiermee het totaalbedrag onder de € 80,00 (van wat je hebt gehouden) dan verrekenen we deze verzendkosten. Meer informatie over retourneren lees je hier.

Bij een annulering wordt het volledige aankoopbedrag vanaf de dag dat de bestelling is geannuleerd, binnen 10 werkdagen terug overgemaakt.


Hoe betalen we je terug?
Hoe we je terugbetalen ligt aan de manier waarop je de bestelling hebt betaald.

  • Heb je met Bancontact/Mister Cashbetaald? Dan maken we het bedrag terug over op het rekeningnummer waarmee je de bestelling hebt betaald. Dit geldt ook voor de betaalwijze bankoverboeking/vooruitbetaling.
  • Heb je met PayPal betaald? Het bedrag wordt terug gestort op je PayPal account.
  • Heb je met creditcard betaald? Het bedrag wordt terug overgemaakt naar je creditcard rekening. Het kan even duren voordat dit zichtbaar is. Hou je rekeningafschrift in de gaten of neem anders contact op met de creditcardmaatschappij.


Kan ik de status van mijn terugbetaling inzien?
Wanneer je een bestelling retour stuurt of annuleert, zorgen we altijd voor een bevestiging hiervan. Daarna maken we binnen 10 werkdagen het bedrag terug over. Zodra de terugbetaling in orde is gemaakt, krijg je van ons bericht. Het is niet mogelijk om de status van de terugbetaling in zien, daarom brengen we je wel op de hoogte door je een e-mail te sturen.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Hoe snel het bedrag terug op je rekening verschijnt kan per bank en betaalmethode verschillen. Daarom sturen we je ook altijd een berichtje wanneer we de terugbetaling in orde hebben gemaakt. Staat het bedrag 7 werkdagen na dit bericht nog niet op je rekening bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.

< terug naar Betalen