• Gratis verzending vanaf € 80,-
  • Makkelijk retourneren
Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL geeft voor levering naar België 1 à 2 dagen aan. Onze ervaring leert dat in de meeste gevallen de volgende dag al wordt bezorgd.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten België

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 5,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 80,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Pakket niet ontvangen

< terug naar Bezorgen en afhalen

Je verwacht je pakket, maar hebt het (nog) niet ontvangen! Dat is erg vervelend, maar maak je geen zorgen. Loop eerst onderstaande checkpunten na.


Is je bestelling al verzonden?
Het kan zijn dat je een product hebt besteld met een langere verzendtijd. Heb je meerdere producten besteld en heeft er eentje een langere verzendtijd? Dan neemt de gehele bestelling deze verzendtijd aan. Heb je verschillende producten met verschillende verzendtijden besteld, dan neemt de gehele bestelling de langste verzendtijd aan. Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

In je orderbevestiging vind je de verzendtijden terug die de producten hadden op het moment dat je hebt besteld.

Check je track & trace
In de verzendbevestiging vind je jouw track & trace code en link naar jouw zending. Check via de link wat de status is van jouw zending bij PostNL. Wellicht is het tijdvak van levering verschoven en is de bezorger nog onderweg.

Controleer je bezorgadres
Is het opgegeven bezorgadres juist? Wellicht heb je tijdens het bestellen een ander adres opgegeven dan je thuisadres en ben je nu voor niets thuis aan het wachten.... en dat terwijl je pakket al is bezorgd op het andere adres.

Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Misschien heb je de bezorger net gemist en heeft hij je pakket bij de buren bezorgd of heeft hij een nieuw bezorgmoment ingepland. Op het Niet thuis-bericht staat aangegeven op welk huisnummer je pakket dan wel is bezorgd.

Komt de bezorger de volgende dag terug? Dan kan je met de code op het briefje de bezorging sturen door bijvoorbeeld het afleveradres aan te passen of een tijdvak aan te geven.

Heb je alsnog geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

<terug naar Bezorgen en afhalen