• Gratis verzending vanaf € 80,-
  • Makkelijk retourneren
Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL geeft voor levering naar België 1 à 2 dagen aan. Onze ervaring leert dat in de meeste gevallen de volgende dag al wordt bezorgd.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten België

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 5,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 80,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Bezorgen en afhalen

< terug naar Klantenservice

Informatie over de bezorging van je bestelling vinden wij net zo belangrijk als informatie over hoe je een bestelling plaatst en welke betaalopties we hebben. Waar wordt mijn pakket mee bezorgd en wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb? Met onderstaande links helpen we je graag op weg. Staat het onderwerp er niet bij? Kijk dan eens bij 'Veelgestelde vragen'. Heb je daar nog het antwoord niet gevonden? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag op weg.


Status van je bestelling
Wij houden van duidelijkheid. Zo ook over jouw bestelling en de status ervan.
> Lees meer

Verzendtijden
Een groot deel van ons assortiment leveren we uit eigen voorraad. Maar we hebben ook producten met een langere verzendtijd.
> Lees meer

Bezorgen
Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Hoe dat precies in zijn werking gaat lees je hier.

Afhalen
Je kunt je pakket ook afhalen bij één van de meer dan 2000 PostNL afhaalpunten.
> Lees meer

Hoe lang is mijn bestelling onderweg?

Pakket niet ontvangen
Je verwacht je pakket, maar hebt het niet ontvangen! Geen zorgen
> Lees meer

Adres wijzigen
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
> Lees meer

Verzendkosten
Wat kost het versturen van een pakketje nu eigenlijk? Die informatie vind je hier.