Bezorgen
< terug naar Bezorgen en afhalen
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Maar hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking? Wat voor opties zijn er en wat is de werkwijze van PostNL? Dat leggen we je graag hieronder uit.
Thuis of op het werk
Je kunt ervoor kiezen het pakket te laten bezorgen op je thuis- of werkadres. Ben je niet thuis en is het niet mogelijk om het naar je werk te sturen, maar zijn bijvoorbeeld je ouders altijd thuis dan kan je uiteraard ook hun adres opgeven. Woon je in of ken je iemand uit de buurt van Tilburg dan kan je er ook voor kiezen om je pakket af te halen in onze showroom. Meer informatie over afhalen vind je hier.
Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Al onze bestellingen worden voorzien van een track en trace nummer dus ook de bestellingen die door de brievenbus kunnen. Zo kan je altijd de status van je bestelling volgen. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met het track & trace nummer.
Heb je voor 16.30 uur besteld (op een werkdag) dan wordt je bestelling diezelfde dag verzonden met PostNL. Ondanks dat PostNL voor bezorging in België 1 à 2 dagen aangeeft wordt er vaak al de volgende dag bezorgd. PostNL bezorgd ook op zaterdag. Plaats je de bestelling op een feestdag of in het weekend dan wordt je bestelling op de eerstvolgende werkdag verzonden (indien voorradig in ons magazijn).
Ben je niet thuis?
Dan wordt je pakketje op maandag tot en met zaterdag bij de buren bezorgd en krijg je een briefje in de bus met het huisnummer waarop is bezorgd. Zijn de buren ook niet thuis? Dan komt de bezorger de volgende dag terug om het opnieuw te proberen. Je ontvangt dan een briefje met een niet thuis code. Met deze code kan je de bezorging van de volgende dag bepalen. Je kunt bijvoorbeeld het bezorgadres wijzigen of een tijdvak aangeven.
Lukt het de bezorger bij de tweede poging weer niet om bij jou of je buren te bezorgen? Dan brengt hij je pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL/B-Post afhaalpunt. Daar blijft het 14 dagen liggen voordat het aan ons retour wordt gestuurd.
Let op: heeft een product een langere verzendtijd dan staat dit bij het product vermeldt (achter de maat, in de winkelmand en op je orderbevestiging) en geldt dit voor de gehele bestelling. Meer informatie hierover vind je terug op onze pagina Verzendtijden.
< terug naar Bezorgen en afhalen